מוצרי הצללה Helioscreen מבית Orgon – זיווג אידיאלי!

באורגון וילונות והצלה לבית, בוחנים את האריגים שלנו עד קצה גבול היכולות שלהם. לפני שאריג יוצא מהמפעל שלנו לשוק, הוא נבחן, נבדק ועובר תהליך הערכה רב שלבים עפ"י שורה של היבטים חשובים.

אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים את עצמינו היא האם ניתן להביא את האריג בד למידת איכות מעולה עד מושלמת? והאם הוא תואם לרמת הגימור והסטנדרטים הגבוהים אשר אנחנו כחברה מעמידים לעצמנו מידי יום בייחוד במקומות חמים ומסנוורים כפי שיש בארצנו הקטנה.

ואכן, התשובה על כך חיובית עד מאוד. אנו בודקים, מייצרים, מייבאים ומשווקים בדים ברמות הכי גבוהות שקיימות היום בשוק. אנו בודקים את עמידותם טרם יציאה לשיווק על קיר בדיקה מיוחד. כדי לבחון את רמת ההצללה שהאריג מספק מפני השמש, אנו בודקים אותו גם בתנאי מזג אוויר מגוונים ובעל עונות השנה.

" כפי שכולנו יודעים מזג האוויר יכול להשתנות לעתים בקצב מפתיע, כאשר בשבוע אחד הטמפרטורות יכולות להיות נמוכות וקרירות  ובשבוע שאחריו יהיה מזג האוויר אביבי. אבל מזג האוויר המשתנה הוא זה המאפשר לנו לבדוק איך האריג (סוג הבד) מתנהג בתנאים משתנים ותכופים אלו, בהשוואה לסוגי אריגים אחרים."

אנחנו לא מסתפקים בתוצאות הטובות המתקבלות על קיר הבדיקה. אנו משתמשים בשירותיה של מעבדה עצמאית חיצונית אשר בודקת את מידת החוזק או מידת החולשה של האריג, בו זמנית. האריג עובר משיכות ומתיחות חזקות, בניסיונות לגרום לבד להיקרע ולהימתח יתר על המידה תוך כדי הפעלת כוח בלתי סביר. הוא נחשף לאורות גבוהים עזים במשך שעות, ואף מועלה באש.

בדיקות אלו מספקות לנו מידע חיוני שעוזר לנו כחברה יצרנית לבחור את צינור הגלגל המדויק והמתאים ביותר לפי סוג הבד, כמו גם את כל אביזרי ההרכבה והגימור כך שיהיו הטובים והמתאימים ביותר.

בדיקות נוספות בוחנות עד איזו רמה מוגן הבד מפני חום ומפני סנוור, וכיצד הוא שומר על מראה הנוף הנשקף מבחוץ. גם בדיקות אלה מופקדות בידיה של מעבדה חיצונית ועצמאית.

תוצאות הבדיקות עוברות גם לעיונם ולהערכותיהם של עמיתינו ב- ES-SO, הארגון האירופי להצללה סולארית. עם תום תהליך האישור, יוזנו תוצאות הבדיקות אל מסד הנתונים של הארגון, ה-ES-SDA (www.es-so-database.com).

סוג אריג Sergé 1%

אחד הבדים שפיתחנו בדרך זו הוא ה Sergé 1%חיפשנו בד אידיאלי עבור חלונות במקומות שטופי אור שמש. מצד אחד הבד שהתקבל הוא דק מעט יותר וקל יותר מהצללות החוץ המוכרות אך הפתחים באריג קטנים אפילו יותר והם אלו אשר מונעים את הסנוור אפילו ביתר יעילות. ומה עם החזר החום? אף הוא טוב יותר.

אריג ה Xinix המתכהה שלנו, ואריג ה- D-light העמיד למים

סוגי הבדים הללו נגזרו שניהם מאריג ה-Sergé 1% בדיוק בשל יתרונות אלה, וגם הם אידיאליים לשימוש במפתחים אלו. לסיכום, הבדיקות כולן שבות ומוכיחות כי אריגי ה-Sergé שלנו איתנים וחזקים מאוד בזכות ליבת הפיברגלאס שלהם, וכי אחיזתם בתנאי מזג אוויר שונים ומשתנים חזקה ויציבה.

יתר על כן, אריגים אלה מציעים פשרה מושלמת בין הצורך בשקיפות לבין הצורך בסינון אור-יום ובקבלת בפרטיות. שילוב של כמה צבעים ישיג את רמת הדירוג הגבוהה ביותר לשמירה על חום ולהגנה מפני סנוור בהתאם לתקן האירופי EN-14501.

מגוון האריגים לבחירה הוא רחב – אנו מציעים למעלה משלושים צבעים בקולקציית .Sergé רוב אריגי הקולקציה זמינים ברוחב משתנה, בהתאמה אישית לפי מידות הלקוח. אתם חייבים לראות בשביל להאמין, בואו לחנויות הרשת. אתרו חנות וילונות באזור מגורכם או דברו עמנו והזמינו עוד היום יועץ וילונות ללא כל התחייבות.