וילונות סאן סי

וילונות סאן סי לאווירה קלילה ונעימה

וילון סאן סי – מוצר הצללה חדשני, המשלב מראה של וילון רומאי עם מנגנוני הגלילה מתקדמים והפונקציונליות של וילון ה-Sun Strip. וילונות סאן סי פותחו באופן בלעדי לאורגון, המשווקת אותם בלעדית בארץ ובעולם.

מפרט טכני סאן סי

לאדריכלים ומעצבים

וילונות סאן סי האפלה

וילון סאן סי | רומאי + תריס

הווילון הרומאי הוא אחד ממוצרי ההצללה הפופולריים ביותר. המראה הנעים של הבד המתקפל משאירים את המוצר כמוצר עיקרי לאורך שנים. בתחום הווילונות ישנה מגמה ושאיפה להטמיע למוצרים ורסטיליות במצבי הסתרה. וילון הסאן סי פותח ממגמה זאת ומצד אחד שומר על המראה של הווילון הרומאי אך עם אופן פעולת כתריס.

סאן סי Light Control

וילונות סאן סי | Light Control

וילונות הסאן סי משתייכים לסדרת Orgon Light Control אליה משתייכים גם וילונות הסילואט, סאן סטריפ והוילונות הרומאים. מוצרי ההצללה המתקדמים מסדרה זו, משלבים בין יתרונות השליטה באור של התריסים למראה המעוצב של וילונות הבד ובכך מציעים איזון מושלם בין עיצוב ושימושיות.

וילון סאן סי הסתרה

וילונות סאן סי | הסתרה

וילונות הסאן סי מאפשרים שליטה מלאה במידת ההסתרה הרצויה, כשהווילון סגור מתקבלת הסתרה מלאה ופרטיות מושלמת. מאידך, כמו בווילון גלילה, הויולון נאסף בשלמות לתוך מסילה מעוצבת וקומפקטית.

ההבדל בין סאן סי לסאן סטריפ

וילון הסאן סטריפ הוא המוצר המוביל במשפחת מוצרי הלייט קונטרול. המגוון והקולקציה בסאן סטריפ רחבים מאוד, ההבדל בין הסאן סי לסאן סטריפ בולט במראה העשיר של הסאן סי בעת קיפול השלבים. את שינוי מצבי ההצללה בסאן סטריפ ניתן לבצע בכל נקודה.

סוגים וגוונים לווילונות סאן סי

מגוון עצום בהתאמה אישית

וילון סאן סי הצללה

וילונות סאן סי מסוג - הצללה

וילון הסאן סי הצללה עשוי משתי שכבות בד, חלקו האחורי עשוי רשת המאפשר לראות דרכו בצורה ברורה, חלקו הקדמי עשוי בד הצללה המסנן את קרני השמש ומכניס לבית אור רך. אפשרות לשנות את זווית הבדים נותנת שליטה אופטימלית ברמת ההצללה וההסתרה.

וילון סאן סי האפלה

וילונות סאן סי מסוג - האפלה

ניתן לבחור את הסאן סי עם אופציית האפלה (dim-out) של85% מהאור הנכנס. וילונות הסאן סי עם בדים אלה מתאימים לחדרי הקרנה, חדרי שינה, או מקומות בהם מעוניינים בהצללה מירבית.

גוונים וצבעים לווילון הסאן סי

גוונים וצבעים

קולקציית הבדים של וילון הסאן סי מכילה כאמור בדי הצללה והחשכה חלקית. לכל אחד מאלה מגוון צבעים המכיל את הגוונים הפופולאריים והמוכרים. צוות המעצבים של אורגון מתאים את המגוון לדרישות האדריכלים ומעצבי הפנים איתם אנו עובדים מידי יום.

מסילות והפעלות לווילונות סאן סי

מגוון עצום בהתאמה אישית

וילון סאן סי חשמלי

וילון סאן סי - חשמלי

השימוש בהפעלות חשמליות, הופך לזמין ופופולארי יותר ויותר. גם את ווילון הסאן סי כמו כל מוצרי אורגון, ניתן להפעיל באמצעות מנועים חשמליים באמצעות, שלטים, מפסקים וחיבורים למערכות בקרה ו"בית חכם".

וילון סאן סי ידני

וילון סאן סי - ידני

ההפעלות ומנגנוני ההפעלה של אורגון נחשבים לאמינים והמתקדמים בעולם. מנגנונים אלה פותחו על ידי מהנדסי החברה ומיוצרים בישראל. ההפעלה המקובלת לווילון הסאן סי נעשית על ידי שרשרת כמו בווילון הגלילה. מומלץ להשתמש באביזרי הרכבה בטיחותיים לילדים לקיבוע השרשת.

וילון סאן סי קסטה

וילון סאן סי - קסטה

וילון הסאן סי נאסף כולו לתוך קסטה דקורטיבית בגוון תואם לגוון הוילון. הקסטות המעוצבות משמשות כקרניז דקורטיבי ומשפרות את גימור הוילונות.