וילונות לגני ילדים

וילונות לגני ילדים

מחפשים וילונות לגני ילדים? חשוב שתשקלו היטב את התאמת הווילונות לגילאי ילדי הגן. חשוב שתבחרו את הווילונות הנכונים בכדי להנעים את שהייתם של הילדים ולספק להם מרחב בטוח לתנועה ומשחק. בחירה נכונה של וילונות לגני ילדים תיצור סביבה נעימה ובטוחה יותר עבור כל ילדי הגן וסביבת עבודה נוחה יותר גם עבור צוות הגן.

גם צבעי הווילונות חשובים – בואו לבחור צבעים נעימים המשרים רוגע וכן עשויים מבדים עמידים ואיכותיים אשר קלים לניקוי כגון: בדי  וילונות 100% פוליאסטר, בדי וילונות רשת משולבים PVC או בדים ייחודים מסוג Self Cleaning – וילונות, אשר יודעים גם להתנקות מעצמם.

שימו לב: בגנים בהם ישנים הילדים יש לבחור בווילונות מסוג "האפלה 100% אטום לאור" בעלי יכולת החשכה מלאה ובכך לאפשר לילדים להירדם בקלות ובנעימות.

וילונות לגני ילדים

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

וילונות גלילה לגני ילדים - הנמכרים ביותר.

וילונות גלילה הם הווילונות הנמכרים ביותר לגני ילדים. וילונות פרקטיים, בטיחותיים ומינימליסטיים. עשויים ברובם מבדי פוליאסטר אשר קלים לניקוי ותחזוקה שוטפת.

וילונות גלילה מבדי הצללה

  • מיועדים להצל ולהנעים את חלל הגן. לצמצם את כמות האור בחדר, אך עדיין להשאירו מואר. מתאים במיוחד לחללים כלליים, לובי הגן, פינות ישיבה, מטבח, פינות אוכל, וכמובן חללי משחק משותפים.

וילונות גלילה מסוג האפלה

  • וילונות מבדי האפלה אטומים לחלוטין כשסוגרים אותם ניתן להאפיל את חלל הגן ולאטום את האור מבחוץ ב -100%. מצב זה אידיאלי לשעות השינה והמנוחה בגן.

וילונות גלילה חסיני אש, מאושר מכון התקנים.

  • וילונות גלילה חסיני אש עשויים מבדים ייחודיים מצופים בחומרים מסוג "מעקבי בעירה" אשר מונעים מהאש להמשיך לבעור ולהתפשט ובכך תורמים לכיבוי האש בחלל בגן.
וילונות לגני ילדיםוילונות גלילה לגני ילדים

וילונות בטיחותיים לילדים

כדאי לבחור וילונות בטיחותיים אשר עומדים בתקנים מחמירים כגון: תקן תקן בטיחות EN13120 – אשר מפחיתים את הסיכוי לתאונות בקרב ילדים ופעוטות. כי כאשר מדובר על ביטחון הילדים שלנו – אין פשרות!

חברת אורגון נותנת חשיבות עליונה לכל נושא בטיחות הילדים ביצור הווילונות שלה. בעיצוב מוצריה מובילים שיקולי הבטיחות למניעת תאונות ילדים ומיוצרים אביזרי בטיחות לשמירה על ביטחונם.

בשל כך, אנו מייצרים את רוב הווילונות מופעלים ע"י חוט או שרשרת בגובה מותאם בכדי להפחית את הסיכוי לפציעות ילדים.

כמו כן, אנו מקפידים שלא יהיו בווילונות אביזרים רופפים, לולאות או חבלים חופשיים שעלולים לגרום לחנק. ממליצים להימנע מהתקנה של וילונות כפולים, מחשש שילדים יילכדו ביניהם. וכן ממליצים לרכוש וילונות המופעלים באמצעות מנגנוני הפעלה חשמליים ולא ידניים ככל האפשר.

בואו לרכוש וילונות בטיחותיים לגני ילדים באורגון, מעל 2365 סוגי וילונות בדים וצבעים זמינים במלאי, מקריית שמונה ועד אילת, מעל 150 חנויות וילונות ברחבי הארץ.