וילונות לבתי ספר

וילונות לבתי ספר קונים רק באורגון

וילונות לבתי ספר מיועדים לא רק לשיפור מראה הכיתה, אלא גם תורמים משמעותית לסביבת הלימוד. הילדים מבלים שעות רבות בבית הספר. לכן חשוב לספק להם כיתות לימוד שבהן כמות האור שתיכנס פנימה תהיה מבוקרת ושקרני השמש לא יסנוורו אותם. חברת אורגון מודעת לחשיבות העניין ולכן ניתן למצוא בין מוצריה וילונות לבתי ספר העומדים בתקנים המתאימים לכיתות לימוד. הפרמטרים שהחברה שמה עליהם דגש מיוחד הם: ויסות האור הנכנס לכיתה, מידת חוזקו ועמידותו של הווילון ואיכות הבד. חסינותו של הווילון נגד אש ועמידתו בתקנות כיבוי אש, בטיחות תפעול הווילון Child Safety בתקן EN13120.

וילונות לבתי ספר

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

וילונות גלילה לבתי ספר

וילונות גלילה עשויים ממסך של בד נגלל היכול ליצור הצללה או האפלה בחדר לפי הצורך. מנגנון ההפעלה מסוג שרשרת בעיצוב נאה ומודרני או מנגנון חשמלי לבחירה.

בדים קשיחים מסוג 100% פוליאסטר לרוב, עמידים בפני קרינת השמש (UV) ולכן גם אינם מאפשרים לחום לחדור לתוך חלל החדר.

וילונות לבתי ספר מסוג "בדי הצללה" מסננים את קרני השמש ומונעים סנוור אך יחד עם זאת מאפשרים לאור לחדור ולהאיר מעט באופן שנעים לשהות בחלל.

וילונות גלילה לבתי ספר מסוג "בדי האפלה" עשויים מבד בעל ציפוי אטום בחלקו האחורי ובכך מונעים מהאור לחדור דרך הבד לתוך חלל החדר. אם סוגרים את הווילון ניתן להחשיך את הכיתות או המשרדים בעת הצורך. בצד הקדמי של הווילון ניתן לבחור ממגוון הצבעים המוצעים בחברת אורגון. בצדו האחורי הווילון בצבע לבן אטום כדי ליצור את אפקט ההאפלה. 

וילונות זברה סאן סטריפ לבית ספר

וילונות לבתי ספר מסוג זברה או סאן סטריפ שייכים גם הם למשפחת וילונות הגלילה. לווילונות מסוג זה יש חן מיוחד בשל השילוב בין מראה קלאסי ונאה לבין וויסות נעים ויעיל של מידת כניסת האור לחלל הכיתה. לווילון הזברה שתי שכבות בד – רשת ואטום. כאשר משנים את מצב החפיפה בין שניהם ניתן לשלוט ברמת ההצללה/האפלה המבוקשת. ניתן לבחור וילונות זברה בעלי מנגנון הפעלה ידני או חשמלי. בתי הספר יכולים לבחור את הגוון, הסגנון והצבע של הבדים, את רוחב בדי הרשת והאם להתקין בהם בדי הצללה או האפלה. כך ניתן להעניק לכל כיתה צביון מיוחד משלה. גם וילונות זברה ניתן להזמין מבדים חסיני אש –  מצופים בחומר מעכב בעירה. חומר זה מונע מהאש להמשיך ולדלוק ומונע כך את התפשטות השריפה.

וילונות בטיחותיים לבתי ספר

בחברתנו מתייחסים לבטיחות בראש סדר העדיפויות וכל מוצרנו עומדים בתקן האירופאי תקן בטיחות EN13120.  סכנות בטיחותיות מווילונות יכולות להיות כתוצאה מחנק ע"י חוטים או שרשראות, היתקעות בלולאות במיתרי משיכה ומגנוני הפעלים ידניים. בשל כך, אנו ממליצים לרכוש וילונות עם מנגנונים חשמליים ללא חוטים. בנוסף לכך, וילונות לבתי ספר חייבים לעמוד בתקנות המחמירות של מכבי האש ושל משרד החינוך. לכן אנו ממליצים לרכוש לבתי הספר וילונות בעלי תקן "חסין אש" מצופים בחומרים מעכבי בעירה, שעברו תהליך כימי מיוחד נגד אש ויכולים לעכב את התפשטותה. לכל ווילונות הבטיחותיים לבתי הספר מראה אסתטי ונאה, מבלי להתפשר על איכותם, בטיחותם ועמידותם.

בואו לרכוש וילונות בטיחותיים לבתי ספר באורגון, מעל 2365 סוגי וילונות בדים וצבעים זמינים במלאי, מקריית שמונה ועד אילת, מעל 150 חנויות וילונות ברחבי הארץ.

וילונות לחדר נוער בנות אורגון