וילונות לפינת אוכל

פינת האוכל היא אחד המקומות החשובים בכל בית – שם מתאספת המשפחה הגרעינית לארוחות משפחתיות, לשם מגיעים בני המשפחה המורחבת לארוחות שבת וחגים ושם אף מארחים חברים. לכן, בכל עיצוב בית מודרני מעניקים תשומת לב ומחשבה רבה לעיצוב פינת האוכל ולווילונות שישלימו בה את האווירה. בווילונות אורגון מודעים היטב לחשיבותה של פינת האוכל ולתרומתם המשמעותית של הווילונות בעיצוב פינה זו. ניתן למצוא בחברה מבחר גדול של סוגי וילונות שיכולים להתאים לסגנונות ולהעדפות שונות ולייצר את האווירה שבני הבית מעוניינים בה. צוות היועצים של החברה ישמח לייעץ לכם כיצד ליצור את ההתאמה המושלמת בין פינת האוכל לווילונות וכיצד להתאימו לסגנון העיצוב הייחודי שלכם ולתקציב העומד לרשותכם.  המדריך לקניית וילונות לפינת אוכל – מתחילים!

טיפים לבחירת וילונות לפינת אוכל?

  • סוג הבד של הווילון – חומר הבד שממנו עשוי הווילון הוא הפרמטר החשוב ביותר בבחירתו. הוא זה אשר יקבע את איכותו ואת עמידותו לאורך זמן. סוג הבד משפיע גם על כמות התאורה הטבעית שתיכנס לפינת האוכל, על מידת הפרטיות בה ועל האופן שבו הווילון ישדרג את המראה שלה.
  • כמות הבד – מומלץ שלווילון יהיה מראה מלא, כלומר במידה ובוחרים וילונות בד, חשוב שהוא יהיה בערך פי שלוש מרוחב החלון, כך שיראו כעין "גלים" "קפלים" של בד לכל אורכו ושלא יראה צר או מדולל.
  • צבע הווילון – וילון בצבע ניטרלי ידהה פחות במשך הזמן ויתאים לסגנונות שונים של פינות אוכל, גם אם היא תוחלף בעתיד. ליצירת אשליה של מרחב גדול יותר לפינת האוכל כדאי לבחור בצבע וילון שונה מצבע הקיר, יעניק לפינת האוכל אווירה שונה ומיוחדת.
  • מידת הפרטיות שמעוניינים בה – אחת המטרות של תליית וילונות היא להעניק פרטיות ליושבים בפינת האוכל מפני החוץ.
  • בידוד ואור – לווילון בפינת האוכל תורם גם לבידוד החדר ולשמירה על הטמפרטורה שלו. ניתן לבחור וילון מבד קליל שלא יחסום את האוויר והאור שמגיעים מבחוץ או דווקא לבחור וילון מבד עבה שיחסום את החום המגיע מבחוץ ויהיה יותר אטום לאור.
  • תחזוקה – כדאי לוודא מהי התחזוקה שדורש הווילון בו אתם מעוניינים. האם ניתן להכניסו למכונת הכביסה? היכן מומלץ לייבש אותו? האם יש לגהץ אותו לאחר הכביסה? ניקוי יבש?
וילונות סאן סטריפ לחדר אוכל
וילונות סאן סטריפ לחדר אוכל

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

וילונות בד לפינת אוכל
וילונות בד לפינת אוכל

וילונות בד לפינת אוכל

לאורגון מגוון עצום של וילונות בד חלקים, רכים ואלגנטיים מבדים טבעיים כגון כותנה או פשתן, שניתן לתפור אותם בסגנונות שונים, כגון: קפלים, בננות, כיווץ ועוד. את מיטב הקולקציה העכשווית של וילונות הבד של אורגון ניתן לראות בכ- 150 חנויות ברחבי הארץ – וילונות מודפסים או ארוגים במגוון רחב של סגנונות עיצוב. טכנולוגיית יצור הבדים של אורגון היא מן המתקדמות בעולם ומאפשרת ליצור בדים ברמה מקצועית גבוהה ביותר, מהחומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק ובכל סוגי התפירה המקובלים, כגון: פלדים, בננה. קפל שטוח, צילינדר, כיווץ, גליידר ועוד.

וילונות גלילה לפינת אוכל שמנקים את עצמם - חידוש מהפכני מבית אורגון וילונות.

הווילונות בפינת האוכל חשופים להצטברות לכלוך, אבק, אדים, כתמי אוכל וכדו'. לא רק שמפגעים אלו פוגעים במראה האסתטי של הווילונות, אלא גם מהווים מפגע בריאותי. חברת אורגון מציעה לכך פתרון מהפכני – וילונות גלילה שמנקים את עצמם באמצעות טכנולוגיה חדשנית, העושה שימוש באור השמש ובאור המלאכותי של הבית לטובת ניקוי עצמי אוטומטי שלו. בעת החשיפה אליהם נוצרת ריאקציה הגורמת לאידוי הלכלוך שעל בד הווילון ולפירוקו.

וילונות גלילה לפינת אוכל שמנקים את עצמם
וילונות גלילה לפינת אוכל שמנקים את עצמם
וילונות רומאים לפינת אוכל

וילון רומאי לפינת אוכל

וילון רומאי נחשב לאחד מסוגי הווילונות הפופולריים ביותר בשל מראהו הרך, הנקי והאלגנטי ומבחר סגנונות הבדים הרב שלו. הוא מיוצר בפס הייצור המתקדם בעולם בתחום זה שמעניק לו את רמתו הגבוהה ואת התפרים והקיפולים המורכבים והמדויקים שלו.

בין סוגי הווילונות הרומאים ניתן למצוא:

  • וילון רומאי ממוכן המיוצר בפס ייצור ממוחשב, שהינו מדויק יותר מכל סוג תפירה.
  • וילון רומאי קלאסי – שבו יש מרווחים קבועים לאורך הווילון בקווים ישרים ונקיים.
  • וילון רומאי רך – העשוי מבדים רכים בשלל צבעים, טקסטורות והדפסים שמתאימים לכל עיצוב וסגנון.
  • וילון רומאי בסגנון אוסטרי (בלון) – המיוצר עם סרט כיווץ בחלקו העליון, כשהתפירה בין החפים הינה בצורת גל המעניק לווילון מראה קלאסי.

תריס ונציאני מעץ לפינת אוכל

תריסי העץ של אורגון מיוצרים מעץ הפרסינט המתאים במיוחד ליצור תריסים בשל משקלו ועמידותו. התריס הוונציאני הינו בעל מראה טבעי וחמים ומשמש הן כתריס והן כרהיט. צביעת העץ נעשית במפעלי החברה בטכנולוגיה המתקדמת בעולם. את שלבי העץ של התריס ניתן לכוונן וכך לשלוט בכמות האור הנכנס הביתה. ניתן גם לייצר תריס עץ מבמבוק, שמשמש כתחליף מצוין לעץ.

תריס ונציאני לפינת אוכל
וילונות רומאים לחדר נוער בנות