וילונות בהתאמה אישית

בחירת וילונות בהתאמה אישית מאפשרת לכל לקוח להתאים את הווילון הרצוי לו בצורה מדויקת לצרכיו, לטעמו האישי ולנתונים המצויים בשטח – סוג החדר ועיצובו הקיים. לקוחות שיבחרו להזמין וילונות בהתאמה אישית יזכו בווילונות ייחודיים אשר מותאמים רק להם מבחינת סוג הבד, מידות הווילון ומהעיצוב האישי המועדף על ידם. לחברת אורגון צוות מומחים ומעצבים מקצועי ומיומן המגיע עד לבית הלקוח לשם נתינת יעוץ אישי לבחירת הווילון הנכון והמתאים ביותר לכל לקוח. המטרה היא – לתפור לכל חלון וילון בהתאמה אישית. הצוות ילווה את הלקוח לאורך כל תהליך הבחירה, העיצוב ועד להתקנת הווילון בבית הלקוח לשביעות רצונו. אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להעניק לכם שירות VIP בהתאמה אישית!

וילונות בעיצוב אישי - לבחור בדיוק את הווילון המתאים לי

כשמעצבים את הבית, יש לקחת בחשבון את תפקידם של הווילונות בחדרי הבית השונים, שלהם חלק משמעותי "בהלבשת הבית". הרי ידוע, שתפקידו של וילון הוא לא רק להחשיך את החדר ולהגן מפני השמש, אלא הווילון הוא גם פריט עיצובי חשוב במראה הכללי של הבית. כל לקוח יכול לבחור וילונות בעיצוב אישי לפי טעמו הייחודי וסגנון הבית שהוא מעוניין בו. חברת אורגון מודעת היטב ליתרונות של בחירת וילונות בהתאמה אישית ולכן מאפשרת לכל לקוח לעצב עבור עצמו וילון מותאם אישית – סוג הבד, צבע, סוג תפירה, מידות מדויקות, דוגמא או סגנון המועדפים עליו. בדרך זו, ניתן להגיע להתאמה מושלמת עם צרכיו ורצונותיו של הלקוח ולעצב בית שישדר אווירה הרמונית ואסתטית.

מהם היתרונות בהזמנה של וילונות בהתאמה אישית?

  • מידות מדויקות – כשמזמינים וילונות בהתאמה אישית ניתן למדוד במדויק את גודל החלון ולא להתפשר עם מידה שהיא "כמעט" או "בערך" בגודל החלון.
  • בחירת הבד הרצוי – הלקוח יכול לבחור את סוג הבד ואת צבעו שמוצאים חן בעיניו ולא להתפשר על צבע מתוך קטלוג בסיסי ופשוט שלא תואם את הקו העיצובי של החלל הבית או המשרד.
  • יצירת וילון ייחודי – כשלקוח מזמין וילון בעיצוב אישי הוא מעצב עבור עצמו מוצר ייחודי שאינו מצוי באף קטלוג או בית אחר. בשל המבחר הרב של סגנונות וסוגי הווילונות של חברת אורגון יש ללקוחותיה אפשרות ליצור התאמה מושלמת בין הסגנון העיצובי של הבית לסגנון הווילון המותאם אישית.
  • התאמת וילונות לגדלים חריגים של חלונות – בבחירה אישית של וילונות ניתן להתאימם גם לחלונות גדולים מאוד או קטנים במיוחד, לקירות זכוכית מיוחדים וכדו'. כל גודל וכל צורת חלון ימצאו בהתאמה אישית את הפתרון הטוב ביותר לצורתם ולמידותיהם.
וילונות בד חברת WIND אורגון
וילונות בהתאמה אישית - וילון בד

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

וילונות בהתאמה אישית - וילונות דואט
וילונות בהתאמה אישית - וילונות דואט

על מה חשוב להקפיד בבחירת וילונות בהתאמה אישית?

  • הפונקציונליות של הווילון – לכל חדר בבית יש פונקציה ייחודית משלו שחשוב לזכור אותה בעת התאמת הווילון. כמו למשל: בחדר עם מחשב או טלוויזיה כדאי לבחור וילון שימנע סנוור, בחדר ילדים אפשר לבחור וילון צבעוני עם דוגמאות, בחדר שינה מומלץ להתקין וילון בגוונים רגועים וניטרליים.
  • מיקום החלון – מיקום החלון משפיע משמעותית על סוג הווילון שיתאים לו. לדוגמה: אם הווילון נמצא במטבח ועלול להתלכלך בקלות חשוב לבחור עבורו בד מחומר שקל לנקותו דוגמת וילון Self Cleaning שמנקה את עצמו, אך עם זאת נותן לאור טבעי נעים להיכנס למטבח.
  • התאמת הווילון לריהוט הנמצא בחדר – הווילון צריך להתמזג באופן הרמוני בעיצוב החדר מבחינת צבעו, מרקמו והריהוט שבו.
  • התאמת הווילון לגודל החדר – אם החדר קטן, למשל, מומלץ לבחור וילון בצבע בהיר כדי ליצור אשליית גודל.
  • התאמת צבע הווילון לצבעי החדר – בדרך כלל מעוניין הלקוח להתקין וילון בצבע המתכתב עם צבעי החדר, אך יהיו כאלו שירצו דווקא לעורר עניין ולבחור בווילון המנוגד לצבעי החדר. או למשל, בחדר צבעוני כדאי לבחור וילונות בצבעים מאופקים.
  • קביעת תקציב – חשוב לקבוע מהו התקציב שיכולים להפריש לטובת עיצוב וילונות בהתאמה אישית. כשמסגרת התקציב ברורה, קל יותר להתמקד בבחירת העיצוב האידיאלי ולא לבזבז אנרגיה וזמן על מוצר שיתברר לבסוף כבלתי אפשרי לרכישה בשל עלותו.
  • איסוף רעיונות – לווילונות אורגון ישנם סוגים וסגנונות מרובים של וילונות שניתן לבחור מהם ולעצבם לפי טעם אישי. כדאי לעיין בדגמים ובסוגים השונים הקיימים ולקבל רעיונות שיתגבשו אט אט למוצר המוגמר שתבחרו. בנוסף מעצבי החלונות שלנו ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי, לתת רעיונות ולהמליץ על סוגי וילונות ובדים.

מידת הצללה והאפלה של וילונות בהתאמה אישית

כשרוכשים וילונות בהתאמה אישית ניתן לבחור בקפדנות וללא פשרות את מידת ההצללה וההאפלה הרצויה לכל וילון, בהתאם לצרכי השימוש בחדר ולמידת האור הטבעי הנכנס אליו. להצללה ולהאפלה של החדרים ישנה משמעות גדולה: התאמה להרגלי השינה, הצללת הבית בימים חמים וחיסכון באמצעי קירור, שמירה על הרהיטים והשטיחים, מניעת קרינה, שליטה על מידת האור המגיעה למסך המחשב או הטלוויזיה, אמצעי להחדרת אור טבעי לחדר במקום שימוש בתאורה מלאכותית, מידת הפרטיות הרצויה באותו חדר, מידת השקיפות שמעוניינים בה כדי ליהנות מהנוף וכדו'. כך, ניתן לשלב פתרונות הצללה לחדרים, לצד תרומתם של הווילונות לאווירה הייחודית של החדר.

צבע מותאם אישית המתאים לעיצוב חלל החדר והבית כולו

בתהליך הזמנת וילונות בהתאמה אישית חשוב לבחור עיצובים וצבעים שייצרו הרמוניה עם עיצוב הכללי של הבית. סיבת התקנתם של הווילונות בחדרים השונים שונה, ולכן הם אמורים להיות שונים זה מזה בסגנונם, מראם, מידת הצללתם ובהרכב הבד שלהם. בעזרת צוות המומחים של וילונות אורגון תקבלו יעוץ בנוגע לצבע הווילון, סוגו והצבע הנכון עבורכם. כך תוכלו להתאים בעיצוב אישי וילון מושלם לכל חדר, צבעיו והריהוט שלו וליצור תוספת של יופי ואווירה ייחודית.

וילונות גלילה בהתאמה אישית
וילונות דואט חשמליים לסלון

מנגנוני הפעלה לבחירתכם בהתאמה אישית

חברת אורגון משווקת וילונות בהתאמה אישית בשתי צורות הפעלה שונות: ידנית או חשמלית – על פי צרכי הלקוח והעדפתו האישית. כל וילון של החברה, מכיל אופציה של התאמה להפעלה חשמלית, באמצעות מנועים איכותיים ומערכות בקרה חוטיות ואל חוטיות שעוברים בדיקות איכות קפדניות.

  • מנגנון הפעלה ידני – לווילון מוצמדת שרשרת חרוזים או חוטים דקורטיביים (תלוי סוג וילון) המאפשרת לסגור או לפתוח את הווילון. מנגנון זה מאפשר הרמה קלה ונוחה גם אם הם גדולים וכבדים. מנגנון הפעלה זה מאפשר לשלוט על עוצמת ההצללה של הווילון והינו בטיחותי לילדים.
  • מנגנון הפעלה חשמלי – למנגנון הפעלה חשמלי יש יתרון של נוחות בפתיחה ובסגירה של הווילון. ניתן גם להשתמש במנועים חשמליים שמופעלים באמצעות סוללות, במידה ואין תשתית חשמלית מתאימה. ניתן להשתמש במנוע חשמלי בכל סוגי הווילונות, כגון: וילונות הסטה הנפתחים לצדדים או ווילונות הנפתחים מלמטה למעלה. ניתן להתקין מפסק חשמלי או אלחוטי שבעזרתם אפשר לפתוח ולסגור כל וילון חשמלי בנפרד או כמה וילונות ביחד. עוד דרך הפעלה חשמלית היא באמצעות שלט רב ערוצי, כשכל וילון מופעל בערוץ שונה בשלט השולט בו. ניתן אף לתכנת באחד מערוצי השלט שליטה על כמה מנגנוני וילונות יחד.
  • חיבור למערכות בית חכם – חיבור למערכת שליטה ממוחשבת של מערכות הבית השונות, כגון: תאורה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, רשת האינטרנט, אזעקה וכדו'. מערכת זו ניתנת לבקרה ולשליטה גם מרחוק, כשלא נמצאים בבית, ע"י שלט ראשי, מחשב או טלפון חכם. ניתן לתכנת פקודות אוטומטיות בזמנים מוגדרים מראש או על פי רמת האור ו/או הרוח. צורת הפעלה זו מאפשרת לשמור על טמפרטורה נעימה בבית לאורך שעות היום, לחסוך באנרגיה ולכוון את רמת ההצללה או התאורה בחדרים.
  • ראה עוד: וילונות חשמליים , וילונות חשמליים POWER VIEW

שירותי עיצוב וילונות בהתאמה אישית עד בית הלקוח

חברת אורגון מספקת ללקוחותיה פגישת יעוץ מקצועית בבית הלקוח שמטרתה לקיחת מידות מדויקות של החלונות, מתן יעוץ אישי בהתאם לסגנון ועיצוב הבית. אנשי המקצוע של חברת אורגון מיומנים ומקצועיים בכל הקשור לפרמטרים השונים שיש להתחשב בהם כשמתאימים וילונות בהתאמה אישית – סוגי הבדים השונים, סגנונות הווילונות ופתרונות ההצללה בד בבד עם כמות האור הטבעי הנכנסת לכל חדר, גודלו, עיצובו הייחודי והפונקציונליות שלו. איסוף כל הנתונים והפרמטרים החשובים הללו יבטיחו את התאמת הווילון המושלם לכל חדר בהתאמה אישית לרצונותיו ולצרכיו הייחודיים של כל לקוח. מומחי העיצוב של חברת אורגון ילוו כל לקוח משלב הייעוץ בביתו, דרך כל ההתלבטויות והשאלות בתהליך הבחירה והעיצוב ועד להתקנת הווילון בביתו לשביעות רצונו המלאה.