וילון חסין אש

וילון חסין אש – גם בטיחות וגם סגנון – זה WIN WIN

מחפשים וילון חסין אש? מתלבטים בין וילון חסין לאש לווילון רגיל? בואו לקבל תשובות לכל השאלות!

בבתים המודרניים של היום, הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות. היבט חשוב אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא נושא "בטיחות אש". בעוד שגלאי עשן ומטפים הם אמצעי בטיחות נפוצים, יש תוספת מוזנחת לעתים קרובות אך מכרעת ונדרשת לארסנל בטיחות האש של כל בית בישראל – ואלו "וילונות חסיני אש". מוצרי הצללה אלו מציעים שכבת הגנה נוספת, ומספקים זמן יקר לפינוי בזמן חירום כתוצאה של שריפה. במאמר זה נבחן את היתרונות, התכונות והשיקולים של וילונות חסיני אש, ונדגיש כיצד הם יכולים לשפר לכם את הבטיחות בבית מבלי להתפשר על הסגנון והיופי.

"עיקר הבעיה בשריפה של וילונות היא ההתלקחות של הבדים שמטפטפים אש ובכך מלהיטים את הלהבות, כמו כן בדים רגילים מנדפים הרבה עשן שפוגע בלכודים במבנה"

וילון חסין אש אורגון

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

הפתרון: התקנת וילון חסין אש מבית אורגון

וילונות חסיני אש, הידועים גם כווילונות מעכבי בעירה, תוכננו במיוחד כדי לעמוד ולבלום את התפשטות האש. הם מיוצרים באמצעות חומרים (ברמת הסיב או על ידי ציפוי ייחודי לבדים) עמידים בפני אש שיכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות, למנוע מהלהבות להתפשט ולהפחית את שחרור העשן הרעיל. וילונות חסיני אש משמשים כמחסום בין האש לשאר החדר, וקונים זמן מכריע לפינוי הדיירים או הגעת הכבאים.

הגנה רב-תכליתית לחללים שונים

וילונות חסיני אש מציעים פתרון רב-תכליתי להגברת הבטיחות במגוון רחב של חללים. מאזורי מגורים ועד מפעלים ואזורים מסחריים. מוצרי הצללה חסיני אש ניתנים להתקנה אסטרטגית כדי לספק שכבה נוספת של הגנה מפני אש. הנה כמה דוגמאות של חללים שבהם וילונות חסיני אש יכולים להתאים במיוחד:

1. וילונות חסיני אש למטבח:

אחד המקומות הנפוצים ביותר לשקול התקנת וילונות חסיני אש הוא במטבח. פעילויות בישול מגוונות, במיוחד על כיריים חשמליות / גז, תנורים, אובן טוסטר, יכולות להוות סכנת שריפה. וילונות חסיני אש יכולים לשמש מחסום, ולמנוע מלהבות האש להגיע לחדרים נוספים או חומרים דליקים בקרבת מקום. זה חיוני בהפחתת הסיכון של שריפה קטנה שיכולה להפוך במהירות לאסון גדול במטבח – חלילה. הווילונות המתאימים הם וילונות סאן סטריפ/זברה חסיני אש, וילונות דואט חסיני אש, וילונות גלילה חסיני אש, וילונות רומאים חסיני אש.

וילון חסין אש אורגון

2. וילונות חסיני אש במוסדות חינוך

גני ילדים ובתי ספר הם מרחבים בהם בטיחות האש היא בעלת חשיבות עליונה בשל נוכחות הילדים. ניתן להשתמש בווילונות חסיני אש בכיתות, חדר ישיבות, חדר מורים, במסדרונות בית הספר ובאזורים אחרים כדי למדר חללים, לעכב את התפשטות האש וליצור נתיבי פינוי בטוחים יותר. וילונות אלו מספקים שקט נפשי לתלמידים, הורים ומורים, ומבטיחים שבמקרה של שריפה, יש יותר זמן להתפנות ולהתרחק מאזורי סכנה וכמו כן, כוחות החירום, מכבי אש, יוכלו להשתלט על האש בצורה טובה ויעילה יותר. וילונות שלנו עומדים בתקני מכון התקנים הישראלי ובתקנים מחמירים יותר.

3. וילונות חסיני אש לבתי כנסת, אולמות אירועים ומשרדים

חללים שמכילים מספר רב של אנשים, כמו בתי כנסת, אולמות אירועים ומשרדים, יכולים להפיק תועלת רבה מווילונות חסיני אש. ניתן להתקין וילונות אלו על חלונות קטנים וגבוהים, צרים ורחבים, או על מנת לחלק את החללים לחלקים קטנים יותר כמחיצות, ובכך למנוע למעשה התפשטות מהירה של אש ועשן. על ידי יצירת מחסומים עמידים בפני אש, וילונות חסיני אש מסייעים בשמירה על בקרת קהל בעת חירום, ומאפשרים פינוי בטוח ומאורגן יותר.

4. וילונות חסיני אש לבתי מגורים ודירות:

בטיחות אש צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בכל בית. וילונות חסיני אש יכולים לשמש באזורים שונים, כולל חדרי שינה, סלונים ומרתפים. על ידי התקנת וילונות חסיני אש בחללים אלו, ניתן להאט משמעותית את התפשטות האש ולהרוויח זמן מכריע לפינוי או להמתין לסיוע חירום. בנוסף, וילונות חסיני אש מספקים שכבת הגנה נוספת לחפצים יקרי ערך, ועוזרים למזער נזקים לרכוש.

וילון חסין אש אורגון

5. בתי חולים, מרפאות, דיור מוגן

לבתי חולים, בתי אבות (דיור מוגן) ומרפאות יש דרישות בטיחות אש ייחודיות בשל נוכחותם של חולים העשויים להיות מוגבלים בניידות או זקוקים לטיפול מיוחד. וילונות חסיני אש יכולים להיות מוצבים באופן אסטרטגי בכל החלונות הקיימים, במסדרונות, בחדרי חולים ובאזורים משותפים כדי למדור חללים, למנוע התפשטות אש ועשן ולהקל על הליכי פינוי בטוחים. במקומות אלו נהוג אף להשתמש בבדים שהם חסיני אש ואנטיבקטריאלים.

תכונות וחומרים עיקריים ל-וילונות חסיני אש

וילונות חסיני אש עשויים מבדים מטופלים במיוחד שהם מטבעם עמידים בפני בעירה או מצופים בחומרים מעכבי אש. חומרים נפוצים בשימוש בווילונות חסיני אש כוללים פיברגלס, סיבי ארמיד ותערובות פוליאסטר ייחודיות (תלוי סוג וילון ובד). חומרים אלו בעלי עמידות גבוהה בפני התלקחות ומספקים בידוד מעולה מפני חום. יתרה מכך, וילונות חסיני אש מצופים בציפויים כימיים שונים, בעלי כושר כיבוי להבות מעצמם ויכולת גובהה בהפחתת הסיכון להתפשטות האש. וילונות חסיני אש מבית אורגון וילונות – נבדקו במעבדות ייעודיות ובעלי תווי תקן בינלאומיים. לפרויקטים ייחודיים בארץ ניתן לקבל גם תו תקן "חסין אש – מעכב בעירה" ישראלי.

יתרונות בטיחות משופרים

היתרון העיקרי של וילונות חסיני אש הוא יכולתם למנוע התפשטות מהירה של אש ועשן. על ידי בלימת להבות, וילונות אלו עוזרים להגביל את הנזק שנגרם כתוצאה משריפה, ומעניקים לדיירים יותר זמן להתפנות בבטחה. וילונות חסיני אש משמשים גם כמגן, מונעים מחום הקרינה להגיע לחלקים אחרים של החדר, ומפחיתים את הסיכון לשריפות משניות. בנוסף, וילונות אלה יכולים לחסום עשן מזיק, אשר יכול להיות גורם עיקרי לפציעה או מוות במהלך אירוע שריפה.

וילון חסין אש אורגון

שיקולי סגנון ואסתטיקה

בעוד שבטיחות היא בעלת חשיבות עליונה, בעלי בתים מעוניינים לרוב גם בפתרונות הצללה מסוגננים ואסתטיים. וילונות חסיני אש מגיעים במגוון עיצובים, צבעים ודוגמאות, המאפשרים ללקוחות (לקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבים) לבחור אפשרויות המשלימות את עיצוב הפנים שלהם. מווילונות אלגנטיים ועד וילונות גלילה עכשוויים, וילונות חסיני אש מציעים גם בטיחות וגם סגנון – זה WIN WIN. אנו בחברת וילונות אורגון, מבינים את החשיבות בשילוב בטיחות עם יופי ומודרניות ולכן דואגים לייצר ולהציג מידי שנה קולקציות חדשות ומגוונות מה שמקל מתמיד למצוא וילונות חסיני אש אשר מתאימים לכל סגנון וסטייל עיצובי.

אז מה המסקנה?

וילונות חסיני אש הם תוספת חיונית לכל בית ומשרד המבקש לשפר את אמצעי בטיחות האש. היכולת שלהם להתנגד ללהבות, להפחית את התפשטות האש ולחסום עשן רעיל הופכים אותם לתכונת בטיחות יקרות מפז, הרי מדובר על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו – ועל זה אנחנו לא מתפשרים. יתר על כן, המגוון הרחב של סגנונות ועיצובים הזמינים מבטיח כי וילונות חסיני אש יכולים להשתלב בצורה חלקה בכל עיצוב וחלל. על ידי השקעה בווילונות חסיני אש, בעלי בתים, שוכרים, משכירים, מנהלי קהילות ובעלי עסקים יכולים לתת עדיפות הן לבטיחות והן לסגנון, וליצור סביבת מגורים בטוחה ומושכת חזותית. זכרו, עדיף להיות מוכן למקרי חירום שריפות מאשר להתמודד עם ההשלכות הקשות של אמצעי בטיחות לא נאותים.

טוב – הבנתי (-: איזה סוגי וילונות חסיני אש קיימים?

לאורגון מגוון ענק של וילונות חסיני אש, מווילונות בד עשירים ויוקרתיים ועד למוצרי הצללה דקורטיביים כגון: וילונות בד חסיני אש, וילונות גלילה חסיני אש, וילונות רומאים חסיני אש, וילונות זברה (סאן סטריפ) חסיני אש, וילונות דואט חסיני אש, וילונות ורטיקלים חסיני אש, מנגנונים ידניים וחשמליים. פנו אלינו ונעניק לכם ייעוץ מקצועי ללא כל התחייבות, אצלכם בבית – עם קטלוגים מרהיבים ובדים רכים ונעימים. לכם נשאר רק להכין קפה ולהזמין אותנו (-: חייגו 1800-51-51-51 או השאירו פרטים באתר וניצור עמכם קשר בהקדם.

וילון חסין אש אורגון