הצללה מושלמת לכל עונות השנה

כיום כבר כולם מבינים שפתרון הצללה מהשמש, הכרחי, יעיל וחיוני עבורנו לאורך כל עונות השנה!

איש לא יערער על הקביעה כי הצללה מגינה עלינו מפני חום הקיץ, וגם תורמת לכך שניאלץ לצרוך פחות אנרגיה כדי לצנן את עצמינו בעונה הלוהטת ובכך לחסוך משמעותית בעלויות החשמל בבית.

הצללה טובה מגינה עלינו מפני סנוור באותם חודשי השנה שבהם השמש נמצאת במיקום נמוך יותר בשמיים או מפגיעת השמש על זגוגיות הזכוכית שבחלונות הבית ומסנוורת אותנו בעת מנוחה או צפייה ושימוש במסכים. הצללה חיונית גם על שמירת בריאות העיניים, ומכניסה אווירה נינוחה ונעימה לחלל הבית. ומעבר לכך, עם וילונות הצללה סולאריים דינאמיים תוכלו ליהנות מיתרון נוסף של החימום בחורף.

כידוע, תצורה אידיאלית של חלון היא זו הכוללת תריס חיצוני ובנוסף וילון פנימי. הצללה חיצונית הניתנת להזזה מספקת הגנה מפני חום הקיץ, ומאפשרת לחום להישמר בחלל הבית בחורף. בתוספת של פתרון הצללה פנימי, תתקבל גם הגנה מפני סנוור, לאורך כל חודשי השנה.

סיבה נוספת – ומטרידה – לכך שהשנה אינה מתחלקת יותר לעונות, היא שינויי האקלים.
מדינות רבות באירופה דיווחו כי ה-1 בינואר 2022 היה יום הראשון של השנה החדשה החם ביותר שנמדד אי פעם, מאז החלו במדידות מעלות החום בעולם.

ובישראל? זה כבר לא מה שהיה פעם!

ההשפעות של שינויי האקלים על ישראל עלולות להיות קשות במיוחד. ישראל נמצאת במזרח התיכון – אזור רגיש מאוד לשינויי אקלים, הטמפרטורות בו עולות בקצב גבוה פי שתיים לפחות (יחסית לממוצע העולמי) שני שליש משטחה הוא מדבר, ולכן הרגישות לשינויי אקלים גבוהה במיוחד. הטמפרטורה הממוצעת בישראל עלתה בכ-1.4 מעלות צלזיוס מ-1950 ועד 2017 והיא צפויה להמשיך ולעלות עוד בכ-מעלה אחת עד 2050. וזה המון!

למרבה המזל, מוצרי הצללה סולאריים הם חלק מהפתרון שכן הם חוסכים באנרגיה בקירור בקיץ כמו גם בחימום בחורף. בואו נהפוך את המשבר הזה, לכל הפחות – להזדמנות! מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לקביעת פגישה ולקבלת ייעוץ מקצועי אצלכם בבית.

עונות השנה אורגון

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.