מוסמכים לווילונות ומוצרי הצללה ירוקים (בנייה ירוקה בת קיימה).

בתעשיית הבנייה כיום ישנן שתי שיטות נפוצות ומקובלות להערכת הבנייה:

  • שיטת BREEM (המוסד למחקר ולהערכת שיטות לבנייה סביבתית)
  • שיטת LEED (מובילות באנרגיה ובעיצוב הסביבה).

באופן מפתיע, שיטות אלו אינן מזכירות במפורש את השימוש בהצללה סולארית ככלי אפשרי לחיסכון באנרגיה. במקרה זה רק הנוחות הוויזואלית היא זו הנלקחת בחשבון כהיבט של הצללה סולארית ולא חיסכון באנרגיה, או נוחות תרמית. זו, לעניות דעתנו, הזדמנות שהוחמצה, וזו גם הסיבה שבשלה חשוב כל כך להבין היטב את צורכי הלקוח כאשר מציעים פתרון להצללה סולארית. בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגוברת בחשיבות השמירה על הסביבה, פיתוח ובניה באמצעות בנייה ירוקה בת קיימה, מהפך תודעתי ואף כלכלי למגזר הפרטי והעסקי כאחד.

המהפך התחיל – מזמינים אתכם להתקדם עם אורגון וילונות.

אנו בחברת אורגון משתדלים להעריך כל פרויקט לגופו ובהתאם לנסיבות המיוחדות לו: מידות המבנה, מיקומו, הכיוון שאליו פונה חזית המבנה, חלונות צד מזרח או מערב, כמות החלונות וסוגי הזכוכיות, אלמנטים בעלי פוטנציאל גבוהה לסנוור כמו רהיטים מבריקים, מסכים, עוד ועוד…

באופן כזה לא נסתכן בהערכה של כל גורם בנפרד תוך איבוד מבט העל והערכת התמונה המלאה כולה. ייתכן שהפרויקט שלך אינו דורש אריג בעל מקדם פתיחות בדרגה 3% של רמת הסנוור. מקדם כזה נדרש למשרדים בהם עובדים אנשים מול מסכי מחשב, למשל.

לעתים קרובות, דווקא הצורך בשפע של אור במהלך היום, במקומות כמו: לובי, חללים משותפים וגדולים, מסדרונות מעבר ועוד.. גדול יותר מהצורך לייצר הצללה/החשכה ברמה גבוהה. כל חלל והצורך הייחודי המותאם לו.

לכן, שלב בחירת הבדים (חומרי הגלם) זהו אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך, חומרי גלם ירוקים יוצרים סביבה בריאה יותר, נקייה ונוחה יותר למשתמשים. שיטה זו תאפשר לכם לחסוך באנרגיה ובעלויות התחזוקה השוטפות של הבית/משרד/חלל. כל זה בתוספת איכות, אמינות ועיצוב מודרני עכשווי להפליא.

אין לך מושג מאיפה להתחיל? לאורגון צוות יועצים מומחה לבנייה ירוקה, שאל אותנו עוד היום את השאלות שמעניינות אותך, אנחנו כאן, ונשמח לעזור.

וילונות ירוקים

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.