וילונות לחדר תינוקות

וילונות לחדרי תינוקות – מתחילים לישון טוב. (-: מזל טוב אתם הורים חדשים, רגע מאושר שאי אפשר לתאר במילים. התינוק הקטן מגיע הביתה. הלילה הופך ליום, היום הופך ללילה – וזה מתיש. לא עם וילונות לחדר תינוקות של אורגון. המפתח לשינה טובה של התינוק הוא החשכת החדר לחלוטין באמצעות וילונות לחדר תינוקות מסוג בד האפלה. מחקרים רבים ממליצים על "לימוד" התינוק החדש, מהו לילה ומהו יום באמצעות תאורה ואווירה. נשמח לתת לכם את המידע המקצועי וניסיון רב השנים שלנו בתחום בכדי לגרום לתינוקות שלכם להיות רגועים ומאושרים. ולא פחות לגרום לחדרים שלכם להיות בטיחותיים, מעוצבים ופרקטיים.

איזה סוגי וילונות מתאימים לחדר תינוקות?

איך בוחרים וילון לחדר תינוקות? וילונות גלילה האפלה או הצללה, מה ההבדלים בניהם בכלל. הבחירה מגוונת וזה נפלא. עצה קטנה שלנו – הכל אפשרי. בבחירת העיצוב של חדר התינוקות, תתמקדו בפלטת גוונים של 3 צבעים. הווילון יהיה החיבור המושלם בין כולם ויצור הרמונה ואווריריות בחדר. השילוב המושלם בין פרקטיות לבטיחות הוא המפתח!

וילון גלילה הצללה לחדר תינוקות

זהו וילון מסוג בד אוורירי מסוג הצללה, אשר מסנן את קרני השמש ומעביר את האור לתוך פנים חלל החדר. זהו אינו וילון בד האפלה, ולכן במצב סגור, תתאפשר כמות מסוימת של אור לחדר לתוך החדר. זהו פתרון חלקי ופחות מומלץ לחדר תינוקות.

וילון גלילה האפלה לחדר תינוקות

וילון האפלה לחדר תינוקות עשוי מבד האפלה מיוחד , אשר יעניק לכם החשכה מוחלטת ב – 100%. בד גלילה האפלה כולל ציפוי אטום בחלקו האחורי של הווילון ולכן יאטום כל כניסה של אור לחתוך חלל החדר. זהו פתרון מצוין ומומלץ עבור חדר תינוקות.

וילונות גלילה מסוג דו רול - שילוב מנצח לחדר תינוקות

מתלבטים בין וילון גלילה הצללה או האפלה? אז תפסיקו! ותכירו את המוצר החדשני שנקרא "וילונות גלילה דו רול". הפתרון המושלם עבור חדר תינוקות. זוהי מערכת וילונות משולבת המכילה שני מוצרי הצללה במנגנון אחד. הבד הקדמי יהיה מסוג הצללה, והבד האחורי הוא מסוג האפלה. וילונות אלו יעניקו לכם שליטה מלאה באור. והכל על ידי מנגנון פשוט וחכם מבית וילונות אורגון.

וילונות בד לחדר תינוקות

וילונות בד הם תמיד יהיו באופנה וניתן לשלבם עם וילונות גלילה. וילונות בד מעניקים עיצוב אחר, חם ורך יותר. ניתן להזמין וילונות בד מסוג האפלה או הצללה. קצרים או ארוכים – והכל בהתאמה אישית. 

וילונות רומאים לחדר תינוקות

וילונות רומאים רכים כמשי, אלגנטיים ונקיים. וילונות אלו מודרניים שיעניקו לחדר התינוקות שלהם לא רק שליטה באור אלה גם עיצוב מחבק ועכשווי יותר. אם חשוב לכם לקבל וילון מעוצב ושונה מהסטנדרט המקובל. וילונות רומאים הם הפתרון המושלם. עד שלא תמששו לא תבינו (-: בואו לאולמות התצוגה שלנו.

וילונות לחדר תינוקות (2)

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

וילונות לחדרי תינוקות ללא חוטים - זה קסם!

כן יש דבר כזה – וילון בעל מנגנון דחיפה – ללא חוטים ושרשראות. וילון מסוג זה בטיחותי מאוד לתינוקות, פעוטות וילדים. מעבר לנוחות ההפעלה של הווילון. בנוסף ניתן לעצור אותו בכל גובה ובכך מאפשר שליטה מלאה בכמות האור החודר לחדר התינוקות. חשוב, פרקטי, מעוצב ובטיחותי!

וילונות בטיחותיים לתינוקות, פעוטות וילדים.

וילונות לחדר תינוקות חייבים להיות בטוחים וקלים להפעלה. ככל שהם יגדלו כך תגדל הסקרנות שלהם, והם יגיעו בזחילה או בהליכה לחלונות הבית. כל פתרונות הצללה שלנו עבור תינוקות וילדים מגיעים עם אביזר בטיחות. אביזר זה מונע ליפוף החוטים וכבלים סביב צווארם. הווילונות שלנו עומדים בתקן אירופאי (תקן בטיחות EN13120). האורך של החוטים והשרשראות בווילונות קוצרו למינימום בכדי להפחית את הסיכוי לפציעות או סכנות.

בחירת וילונות לחדרי ילדים עם בתיה ארם

"יש לקחת בחשבון את העיצוב והגיוון שקיים בחלל ולהתאימו לחדר הילדים". בואו לקבל את כל הטיפים הנדרשים אצל בתיה ארם, מעצבת הפנים של אורגון, מתארחת בתכנית עיצוב פלוס עם גיא אריאלי. ונשאלת השאלה מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים וילונות לחדרי ילדים. צפייה מהנה.

מדפיסים לכם וילון לחדר תינוקות

מחפשים להוסיף עניין לחדר התינוקות? אפשר לעשות את זה עם וילונות מודפסים לחדר תינוקות. ניתן להזמין וילון גלילה מודפס עם ציורים אישיים של המשפחה, או הדפסים מעולם האנימציה. וילון כוכבים לחדר ילדים, מיקי מאוס, פו הדוב, טבע פורח לבבות, מוצצים, כדורים פורחים וכל מה שאתם רק יכולים לדמיין. הדפסה על גבי הווילונות מתבצעת באמצעות טכנולוגיית דיו ירוקה וחסכונית. טכנולוגיה זו שומרת על הסביבה וגם תעניק לחדר התינוקות שלכם חיים וצבע. (-: