וילונות האפלה 100% אטומים לאור

וילונות האפלה 100% אטומים לאור מבית אורגון

דמיינו לעצמכם: עוד יום ארוך ומתיש חלף לו, והרגע שכה חיכיתם לו סוף סוף הגיע. אתם גולשים אל תוך הסדינים, מתמקמים היטב ומחכים לבואה של השינה הברוכה… אך זו לא מגיעה. אורו של פנס הרחוב, הירח המלא, תאורת המכוניות החולפות, סתם שלט זוהר שנמצא במרחק – כל אלה מונעים מכם להירדם. כשסוף סוף נרדמתם, לתוך שינה לא מרעננת כלל, האירו אתכם קרני השמש הראשונות של הבוקר. התארגנתם ונסעתם לעבודה, ותוך כדי לגימת הקפה הראשונה שלכם הבחנתם בשכן הסקרן שהחליט לתצפת עליכם. את הפתרון אתם כבר לא צריכים לדמיין: וילונות האפלה מבית אורגון וילונות.

חברת אורגון מייצרת מזה שנים רבות וילונות האפלה העשויים מבדים איכותיים במיוחד, אטומים ובעלי צפיפות גבוהה, שמטרתם היא החשכת החדר לחלוטין. וילונות אלה מונעים מאור השמש לחדור לחלל המקום ופותרים גם בעיות סנוור שעשויות להתרחש בעת צפייה בטלוויזיה, שימוש במסך המחשב או בזמן הקרנת מצגת. וילונות האפלה מצוינים לשימוש בבית, במשרד או בבית העסק, ללקוחות פרטיים או עסקיים. התקנתם תבטיח לכם שינה ללא הפרעות, פרטיות רבה, יכולת ריכוז מרבית ללא הסחות דעת ובסך הכל, איכות חיים טובה יותר.

וילונות בד nya nordiska
וילונות בד האפלה אטומים לאור

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

יתרונות ההתקנה של וילונות האפלה אטומים לאור

למה לבחור דווקא וילונות האפלה? לשימוש בווילונות האפלה מבית אורגון יתרונות נוספים, התורמים אף הם לאיכות החיים. החשכת החדר בעזרת וילונותינו הייחודיים האטומים לאור, שומרת על טמפרטורה קבועה בחדר ומונעת מאור השמש לחממו יתר על המידה בימים חמים. מעבר לעמידותו של הווילון כלפי הטמפרטורה שבחוץ, בקיץ ובחורף, הוא גם שומר על הטמפרטורה שבפנים. כתוצאה ישירה מכך, נוצר מצב רצוי של חיסכון באנרגיה, שכן אמצעי הקירור והחימום אינם מתאמצים יתר על המידה. בנוסף, לווילונות ההאפלה שלנו ישנה יכולת ייחודית לשפר את האקוסטיקה בחלל המיועד ולהפוך אותה למיטבית.

לאורגון מגוון רב של וילונות האפלה, המותאמים לצרכיהם הספציפיים של כל לקוח בין אם הוא פרטי או עסקי: וילונות בד אטומים, וילונות גלילה האפלה, וילונות רומאים מבדים בעלי צפיפות גבוהה במיוחד, וילונות חסיני אש מסוג האפלה, וילונות דואט שתורמים במיוחד לכל נושא האקוסטי והתרמי, ועוד סוגי וילונות רבים ומיוחדים. כל מגוון הווילונות ממשפחת "בדי האפלה" אטומים לאור ובעלי שלל תכונות נוספות שיעניקו לכם יופי מרהיב, פרקטיות תפעולית קלה ונוחה, ובעיקר הרגשת פרטיות ובטחון פשוט מושלמת (-:

וילונות בד מסוג האפלה 100% אטומים לאור

בואו נדבר על וילונות בד האפלה: רכים, איכותיים מאוד ונעימים למגע. מצליחים לדמיין? וילונות בד מסוג האפלה בולטים בייחודיותם. לרוב נשתמש בבדי פוליאסטר או פשתן קטיפתי לצורך תפירת וילון האפלה, בשל תכונותיהם הבולטות של אטימות לאור ולרעש. עם זאת, חשוב לנו להקשיב לצרכי הלקוח/ה בבואנו לתכנן את סוג הבד ממנו יהיה עשוי הווילון. ניתן לבחור מגוון רחב של בדים מסוגים ומצבעים שונים, רצוי כהים, שכן לצבע הכהה תפקיד חשוב בהענקת תכונת האטימות לאור לווילון שלנו. ניתן לשלב בווילונות אלה סוגי תפירה שונים, כגון כיווצים או בננות, וכן דוגמאות שונות. קולקציות וילונות בד >

וילונות בד האפלה אטומים לאור מבית אורגון
וילונות בד האפלה אטומים לאור

וילון גלילה מסוג האפלה 100% אטום לאור

רוצים להאפיל את המקום בהינף יד או אפילו אצבע? אם כך, וילון גלילה האפלה הוא בדיוק בשבילכם. וילון הגלילה שלנו מגיע בצבעים אחידים וניתן לתפעול בעזרת מנגנון ידני או חשמלי. וילון גלילה מינימליסטי תופס פחות מקום ומותאם לגודל החלון המיועד וכן יש לו יכולת איטום מושלמת לאור השמש. הוא יכול לספק הצללה רכה עד איטום מוחלט, וכל זאת בהתאם לצורכיכם בחלל המיועד. ניתן לשלב בווילון גלילה הדפסים שונים, ולייצרו מתוך מגוון גדול של בדים וסגנונות. קטלוג וילונות גלילה >

וילונות גלילה 1 (9)
וילונות גלילה האפלה אטומים לאור

וילון רומאי מסוג האפלה 100% אטום לאור

אם בחרתם בווילון הרומאי שלנו כ- וילון האפלה, סימן שיש לכם טעם קלאסי. הווילונות הרומאיים שלנו אלגנטיים, רכים ומוקפדים עד מאוד. אופן הייצור של וילונות אלה מעניק להם נראות מדויקת ואסתטית. וילון זה אטום לחלוטין ב-100%, מה שמשאיר את אור השמש בחוץ. בנוסף, ניתן לבחור גם בד חסין אש, מה שהופך אותו לבטיחותי. הווילון נגלל אל תוך המסילה העליונה בצורה אלגנטית ומקנה לחלל החדר מראה נקי. כמו כן, הוא מגיע בשלל צבעים, כך שניתן לשלבו בקלות בסגנון העיצובי של המקום. קלאסיקה כבר אמרנו?! לעוד סוגי וילונות רומאים >

וילון רומאי האפלה אטום לאור
וילונות רומאים האפלה אטומים לאור

וילון דואט מסוג האפלה 100% אטום לאור

בווילונות דואט לא טוב היות הבד לבדו… לווילונות האפלה אלו ישנה שכבת בד כפולה, הם רכים ובעלי מבנה חלת הדבש הייחודי לאורגון. תכונה ייחודית נוספת לווילון זה היא צורתו המותאמת למבנה החלון, גם אם הוא אינו סטנדרטי, למשל בצורת טרפז או עיגול. וילון הדואט הוא היעיל ביותר לצורך האפלת החדר, ורצוי לשלב אותו באזורים שבהם נדרשת החשכה מלאה של החלל. כמו כן, לווילונות אלה מנגנוני הפעלה ייחודיים הבטוחים לשימוש בקרב ילדים, כך שניתן להתקין אותו אפילו בחדרי ילדים ותינוקות. לכל האפשרויות והדגמים של וילונות דואט >

וילונות דואט (39)
וילונות דואט האפלה אטומים לאור

וילון זברה/סאן סטריפ האפלה אטומים לאור עד 80%

אם אתם אוהבים חידושים ומתחברים לקצב המהיר של התפתחות הטכנולוגיה, הווילון הזה בדיוק בשבילכם. לאחרונה התחדשנו בווילון האפלה מסוג זברה סאן סטריפ, וילון שהוא ייחודי ובלעדי לאורגון. וילון זה עשוי מבדים אטומים שיעניקו לכם האפלה/החשכה עד כ- 80% (תלוי בסוג הבד). וילון במראה מינימליסטי, אשר מורכב משני סוגי בדים, פסים – פסים, היוצרים ניגוד רך והצללה נעימה. מותקן על מערכת סגורה של קסטה דקורטיבית ונגלל מעלה למראה פתוח של החלון. מנגנון קל מאוד לתפעול ומתאים לחדרי שינה, חדרי ילדים, סלון, מטבח ועוד.. גם לווילון זה מבחר עצום של בדים, צבעים וסגנונות מהם ניתן לבחור. לדגמי סאן סטריפ נוספים >

וילונות סאן סטריפ האפלה
וילונות זברה / סאן סטריפ האפלה אטומים לאור

היכן קונים וילונות האפלה אטומים לאור? בחברת אורגון כמובן!

אצלנו תמצאו מגוון ענק של בדים איכותיים ומעוצבים, בשפע צבעים, כיד הדמיון הטובה עליכם. וילונות ההאפלה שלנו מיוצרים על ידי מותגים יוקרתיים בינלאומיים המבוקשים בכל העולם. לחברתנו מעל 120 חנויות בפריסה ארצית, ובכל אחד מהם נמצאים יועצים מומחים ומיומנים מתחום הווילונות, שיעשו הכל כדי להשביע את רצונכם ולמלא את ציפיותיכם בנושא וילונות האפלה, אטימות לאור, אקוסטיקה, עיצוב, יופי, התאמה לחלל ועוד.. מעבר לשיחת ייעוץ שמטרתה תיאום הצרכים, אנו מספקים גם שירותי ייעוץ על ידי מעצבים ואנשי מקצוע מומחים. כל מה שתצטרכו עד הפרט האחרון מא' ועד ת', כולל שירותי מדידה והתקנה בבית הלקוח. צרו קשר עוד היום, ובקרוב תוכלו גם אתם להפוך את החלום למציאות.

שירותי ייעוץ ומדידה לווילונות אורגון

שאלות תשובות בנושא וילון האפלה 100% אטום לאור

לכל שאלה - תשובה!

וילונות האפלה אלו וילונות העשויים בדים ברמת צפיפות גבוהה במיוחד, אשר מונעים מהאור לחדור לחלל דרך הבד. האפלה מלשון להאפיל – להחשיך Blackout.

ההבדל העיקרי היינו ברמת האטימות וצפיפות הבד. וילון הצללה זו וילון מבד לא אטום ולכן מאפשר לאור לחדור דרכו. בנוסף זהו וילון שמטרתו להצליל, לסנן ולעמעם את האור. להבדיל מווילון האפלה 100% אטום לאור, שתפקידו להאפיל/להחשיך על ידי מניעת כניסת האור לחלל דרך הבד.

שימוש ב – וילונות האפלה 100% אטומים לאור יכולים להעניק פרטיות מלאה לשוהים בחדר. בנוסף, וילונות האפלה יכולים לספק החשכה ברמה גבוהה במיוחד בחלל. כמו כן, וילונות האפלה מסייעים בשמירה על הטמפרטורה הנעימה בחדר בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב – ובכך גם חוסכים באנרגיה ובעלויות החשמל. תורמים גם לכל נושא האקוסטיקה בחדר.

וילונות האפלה מהווים פתרון נהדר עבור חדרי ילדים, תינוקות, נערים ונערות שאוהבים לעתים לישון עד מאוחר או לישון בצהריי היום. מועיל במיוחד גם עבור מבוגרים שמחפשים פתרון פרטיות והחשכה גבוהה לחדרי שינה או לאנשים שעובדים במשמרות לילה וישנים ביום. לחלונות שנמצאים בצד מערב/מזרח וסובלים משמש קדחתנית. לחדרים בהם יש ציוד רגיש או ריהוט ואביזרים יוקרתיים.

לאורגון מגוון אפשרויות של וילונות האפלה וביניהם: וילונות גלילה האפלה, וילונות רומאים האפלה, וילונות דואט מבד האפלה, וילונות בד האפלה וילונות סאן סטריפ האפלה. ניתן גם לשלב מספר בדים שונים תחת וילון אחד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר.

לרוב התשובה תהיה חיובית, וילונות האפלה עשויים מבדים שעלותם גבוהה יותר מבדי הצללה אך בהפרשים קטנים יחסית.

מחיר וילון האפלה נגזר מבחירת סוג הבד, מסילה, תפעול ומידות כמובן. לקבלת מחיר מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 1800-51-51-51 ונשמח להניק לכם הצעת מחיר.