בין יוקרה לפרקטיות בדירת פנטהאוז בתל אביב

איך מתאימים וילונות מעוצבים לדירת פנטהאוז יוקרתית?

הדירה, הממוקמת בלב תל אביב, מעוצבת בסגנון מודרני המשלב פרטי ריהוט יוצאי דופן. הלקוחה הציבה בפנינו אתגר כפול: לשלב בדירה וילונות שמצד אחד ישמרו על פרטיות בכל חלל אך מצד שני לא יחשיכו את החדרים ויעניקו להם מיסוך עדין ונעים. כמו בכל פרויקט, גם הפעם עמד בפנינו האתגר הקבוע: לבחור בקפדנות את הוילונות שיהוו מסגרת אלגנטית המתכתבת עם עיצוב הבית כולו.

וילונות פנטהאוס בתל אביב
וילונות פנטהאוס בתל אביב

אלגנטיות עוצמתית בסלון

הסלון מאופיין במפתחים רחבים וגבוהים המקנים לו מראה מרשים ועוצמתי. כמראה משלים נבחרו וילונות קפלים בגובה של שלושה וחצי מטרים. הוילונות עשויים בד סינטתי חצי שקוף כך שהם אמנם שומרים על הפרטיות בחלל אך עדיין מאפשרים לאור רך להיכנס לשמירה על מראה מואר ונעים. התפירה הקלאסית והבחירה בגוון רגוע וסולידי של אפור בהיר, יוצרים מראה שלא משתלט על הטון העיצובי אלא משתלב איתו בצורה מושלמת. והיופי לא בא על חשבון נוחות: המנועים החשמליים מאפשרי הסטה קלה, מהירה ופשוטה.
וילונות פנטהאוס בתל אביב
וילונות פנטהאוס בתל אביב

עיצוב משולב בחדר השינה

עבור חדר השינה נבחרו וילונות קפלים קלאסיים בתוספת וילונות גלילה להאפלה. השילוב נועד לענות על הצרכים הייחודיים של חלל השינה: כאשר וילון הגלילה משוך כלפי מעלה ניתן ליהנות מאור רך ומלטף הנכנס לחדר. עם זאת ניתן ליהנות מהאפלה מושלמת גם בשעות היום ע"י הורדה פשוטה של וילון הגלילה המחשיך את החדר ומאפשר עוד כמה שעות מתוקות של שינה. גם כאן נבחר גוון אפור בהיר מרגיע המשתלב בהרמוניה בעיצוב החלל ומעטר אותו במסגרת רכה ונעימה.
וילונות פנטהאוס בתל אביב
וילונות פנטהאוס בתל אביב

חברת אורגון מעמידה לרשותכם מבחר גדול של וילונות ופתרונות הצללה דקורטיביים ומעוצבים. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ונציג מקצועי יגיע עד אליכם לייעוץ מקצועי ללא התחייבות.