לוגו אורגון

בואו להכיר את מותגי העל מבית אורגון!

בנוסף לקולקציית הבית, אורגון מייצגת בלעדית בישראל את מותגי הווילונות המובילים בעולם. קולקציות בדים מרהיבות מאופיינות במגוון גדול ורחב של עיצוב מוביל ופורץ דרך. בדים שעשויים מהחומרים הטובים ביותר, מיוצרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר מעניקים לבדים מראה יוקרתי ואורך חיים ארוך מהרגיל.

נעים להכיר (-:

LOGO_NYA

חברת טקסטיל יוקרתית, ממוקמת בגרמניה עם סניפים בפריז, לונדון, קומו וטוקיו. nya nordiska אחת החברות המובילות בעולם בעיצוב וייצור טקסטיל ברמה גבוהה במיוחד. העיצובים המודרניים, הצבעים המרהיבים של המזרח, השיק הפריזאי מתחברים לעניין פילוסופי אשר מנחה את החברה כל יום מחדש: “Absolutely contemporary, ultimately timeless”. חברה שזכתה במספר פרסים בינלאומיים בנושא עיצוב ופיתוח הייחודי לה. צוות המעצבים אשר מפתח את העיצובים מקבל השראה מאמנות מודרנית, מאדריכלות סקנדינבית, מעולם הקולנוע והתאטרון. בנוסף לבדי טקסטיל, לחברה יש חטיבה של אריחים דקורטיביים עם עיצובים של בדים המשלימים אחד את השני.

wind_logo

חברה בלגית שנוסדה בשנת 1954, ומהווה כיום אסמכתא בינלאומית ביצירה ועיצוב טקסטיל ברמה גבוהה במיוחד. החברה מתמחה בעיצוב בדים טבעיים, דמוי טבעי, בדי פשתן וכותנה, דוגמאות קלאסיות ועד מודרניות באריגת יד, בדים עם גימור רך המתאים לתפירת וילונות ועוד.. כל קולקציה מציעה מבחר ייחודי של צבעים, מוטיבים ומרקמים המוצעים באופן בלעדי על ידי המותג. אוספים אלה מוצגים היום בכמה מהמקומות היוקרתיים ביותר ברחבי העולם. החברה מוציאה כל שנה קולקציה חדשה שמשלבת בין הדוגמאות השונות ונותנת פתרון חדשני ומהפכני בעולם הווילונות.

Heco Logo

חברת טקסטיל גרמנית צעירה המתמחה במגוון רב של בדים בעיצובים קלאסיים ועיצובים מודרניים בטקסטורות שונות. הסגנונות מותאמים מאוד לסגנון הישראלי. חברת HECO מחדשת ומעדכנת בכל שנה את הקולקציה בשילובים חדשים ומרהיבים תוך שהיא שומרת על קו צעיר ועדכני לגבי הגוונים והדוגמאות..

"לא קונים לפני שבודקים | וילונות אורגון" החברה הגדולה בישראל לייצור ושיווק וילונות ומוצרי הצללה בהתאמה אישית. אורגון וילונות, הפעילה מאז שנת 1972, מביאה לקהל הישראלי את מיטב המוצרים ואת מרב החידושים בתחום הווילונות ומוצרי הצללה לבית ולמשרד.

רוצים לדעת עוד?

לפרטים נוספים, ייעוץ והזמנות פנו אלינו (-:

 בדוא"ל orgon@orgon.co.il | בטלפון 1800-51-51-5 | באתר www.Orgon.co.il