מסכי גלילה חיצוניים

לוגו אורגון

מחפשים לסגור פרגולה או מרפסת?

כחברה מתמחה ומובילה בתחום, אנו מציעים אינספור פתרונות להצללות חיצוניות, עם מנגנוני הפעלה חשמליים חכמים. כל פתרונות ההצללה שלנו מהווים את חוד החנית בתחום, בארץ ובעולם. 

המרפסת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד בתכנון האדריכלי של הבית וסביב הנושא התפתחה תרבות פנאי שלמה ומגוונת. מסכי גלילה חיצוניים מהווים פתרון אידיאלי ופרקטי לסגירת מרפסות בבניינים רבי קומות ופרגולות בבתים פרטיים. ניצול המרפסת כחלל מקורה תגדיל את שטח הבית ותאפשר לכם לשבת ולבלות כל עונות השנה, בקיץ ובחורף. ליהנות מפרטיות מושלמת, לקבל בידוד משמעותי של החום או הקור, למנוע מפגעי מזג אוויר חיצוניים (גשם, רוח) ובכך ולשמור על החלל הנוסף שנוצר – שימושי,  נקי ובטיחותי.

שיא הטכנולוגיה מבית HD העולמית

מערכת מתקדמת מבית Hunter Douglas כוללת בדי PVC איכותיים, עמידים במיוחד, אשר אינם דוהים ונשמרים לאורך זמן. מוצר הדגל מדגם ZIP Heavy Duty, כולל מסילות צד נסתרות ובשילוב גומי רך למניעת רעשים – כך שהפעולה חלקה, נעימה לאורך כל שעות היום והלילה.

 

מסכי גלילה חיצוניים מסוג זה, מורידים את הסנוור, בולמים את החום והאנרגיה עוד בהיותם בחוץ – ובכך תורמים לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל של הבית. זהו פתרון הצללה חיצוני איכותי, משתלם וחזק במיוחד, אשר מותאם לתנאי מזג האוויר בישראל ועמיד לרוחות עד 90 קמ"ש.

הזיזו את המחוג העגול ימינה ושמאלה

וילונות גלילה חיצוניים - HD וילונות גלילה חיצוניים - HD
וילון גלילה חיצוני לפני וילון גלילה חיצוני אחרי

הפעלה חשמלית פשוטה וקלה

מותאם לתנאי
מזג אוויר בישראל

חיישן רוח חכם להפעלה אוטומטית

הגנה
מקרינה UV

ידידותי לסביבה

חסכוני בחשמל

מסכי גלילה חיצוניים מתחלקים ל-3 קטגוריות

וילון גלילה חיצוני מרפסת ברכה

1. בדי הצללה

בדי הצללה – מסננים את קרני השמש ומאפשרים חדירה קלה של האור (עמעום האור) . זהו פתרון הסתרה אלגנטי המאפשר ליהנות מאור השמש תוך שמירה על פרטיות.

בד חיצוני סוג האפלה

2. בדי האפלה

בדי האפלה – מספקים פרטיות מלאה, אטימה והסתרה מושלמת ב- 100%, חוסמים את הקרינה ומונעים מאור השמש לחדור דרך הבד פנימה.

בד חיצוני סוג רשת

3. בדי רשת

בדי רשת – מוצר השנה 2021 – בדים אשר מאפשרים לראות את הנוף הן פנימה והן החוצה. מסננים את קרינת השמש הישירה ומאפשרים לאור השמש להאיר את המבנה.

הצצה לפרויקטים נבחרים

וילון גלילה חיצוני הכולל מנגנון חשמלי בבית פרטי

פרויקט הצללה עם וילונות גלילה חיצוניים לסגירת פרגולה בבית פרטי. השתמשנו בבדי רשת השומרים על ראיית הנוף ויחד עם זאת מספקים אינטימיות מספיקה לצורך אווירה חמה ונעימה.  מערכת BEAUFORT EOS הכוללים בדי רשת מסוג Helioscreen.

וילון גלילה חיצוני עם מנגנון חשמלי בדירה מול הים

פתרון חכם המאפשר לראות את הנוף המדהים לים ובמקביל לסנן את קרני השמש והחום החודרים לחלל הבית. וילונות גלילה חיצוניים עם בדים חזקים המיועדים למקומות חיצוניים גבוהים. עמיד לרוחות חזקות עד 90 קמ"ש.

חברת אורגון מעמידה לרשותכם מבחר גדול של וילונות ופתרונות הצללה דקורטיביים ומעוצבים. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ונציג מקצועי יגיע עד אליכם לייעוץ מקצועי ללא התחייבות.

רוצים לדעת עוד?

לפרטים נוספים, ייעוץ והזמנות פנו אלינו (-:

 בדוא"ל orgon@orgon.co.il | בטלפון 1800-51-51-5 | באתר www.Orgon.co.il